Searching...
7 Haziran 2013 Cuma

Benim İçin Üzülme 32.Bölüm Fragmanı

Benim İçin Üzülme 32.Bölümü ile Atv ekranlarına geliyor. Ekranların sevilen dizisi Benim İçin Üzülme 32.Bölüm Fragmanı an itibariyle yayınlandı.

Oyuncu kadrosunda Çağlar Ertuğrul’a,Öykü Çelik,Fulya Zenginer ve Selin Şekerci gibi isimleri barındırın dizi de Mavi Kelebekler ile dikkatleri çeken Eren Hacısalihoğlu’da yer alıyor..

Yönetmen Serkan Birinci ve senarist koltuğunda Mahsun Kırmızıgül otururken dizi önümüzdeki günlerde sezon finali yapacak.

Benim İçin Üzülme 32.Bölüm Fragmanını izlemek için tıklayınız.

Benim İçin Üzülme 32.Bölüm ne zaman?

Benim İçin Üzülme 32.Bölüm ile 11 Haziran Salı günü 20.00'da Atv ekranlarında!

Benim için üzülme 32.Bölüm Özeti

Avcıoğlu ailesi tatlı bir düğün telaşı içerisindedir. Uçurumdan atlayan Harun, kaçak durumuna düşer. Mustafa, Orhan'ın vurulmasını engellemeye çalışırken, Şahin ve Naz arasındaki ilişkiye tanık olan Bahar bir karar vermek zorundadır. Bu zorlu süreçte Bahar'ın destekçisi Sinan olacaktır. Irmak, sağlık sorunları nedeniyle kaldırıldığı hastanede, doktorun açıklaması üzerine büyük bir şok yaşar. Niyazi ve Buke nikah masasına oturur. Genç çift bu sefer aradıkları mutluluğu yakalayabilecek midir?

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Back to top!