Searching...
11 Haziran 2013 Salı

Beni Affet 393.Bölüm Özeti

Ekranların fenomen dizisi Beni Affet bu haftada nefesleri kesecek bir bölümle ekranlara gelmeye hazırlanıyor. Beni Affet 393.bölümü 12 haziran Çarşamba günü Star Tv ekranlarında olacak.

Sevilen dizi Beni Affet 393.Bölüm Özeti Yayınlandı. Beni Affet 383.Bölüm özetiyle sizleri başbaşa bırakıyoruz. Beni Affet 383.Bölüm Özeti için buraya tıklayın.

12 Haziran Beni Affet 393. bölüm özeti

Tunç Feride’yle evlenmek için sabırsızlıkla beklerken, Feride ise Cüneyt’i aklından bir türlü çıkartamamaktadır. Eylül’e boşanma davası açan Cüneyt ise Feride’yi geri kazanma isteğindedir. Cüneyt, Feride’nin nerede olduğunu bulmaya çalışırken, Zühre’nin Tunç’un öz annesi olduğunu öğrenen Eylül’de Tunç’a ulaşmaya çalışır. Derya’nın hayatını kaybetmesinin üzerine yıkılan Ferman’ın yanında ise karısı Yıldız vardır.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Back to top!